2011. november 30., szerda

SZEXI FEKETE ALKALMI NADRÁG! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Eladó a képeken látható szexi fekete alkalmi nadrág!!!
Mérete nagyon pici S-es, anyagát tekintve elasztán is van benne, sztreccses, nagyon jól nyúlik, kihúztam, tágul még kb. 10-15 cm-t.
Nagyon kényelmes, "márkája" címke szerint: Design by: Székelyhidi Marina.
Hibátlan, sehol nem lyukas vagy foltos, én úgy kaptam, de soha nem hordtam, ezért általam újnak mondható.
Hossza: 109 cm, alja lefelé enyhén bővülő, alján hátul 20 centire fel van vágva. Hátul cipzáros, és a csípőnél pár centis enyhén átlátszó hálós rész van belevarrva, a képen látható is, fotóztam.
Bármi kérdésed van vele kapcsolatban, nyugodtan írj, segítek, mérek! : )



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-12-02 23:45
. SZEXI FEKETE ALKALMI NADRÁG! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft